Står ni i en startup-fas eller håller på att utveckla ett techbolag? Då kan Jinderman & Partners hjälpa till med allt från investerarrelationer till att skaffa kapital. Det är mycket att tänka på som nystartat bolag, bland annat frågor som rör expandering, hur man når rätt kundkretsar och mycket mer. Att kunna hålla någon i handen, i detta fall ett kompetent företag inom finansbranschen, är guld värt. Både i början och för att ta företaget vidare.
För nya techbolag och företag som ligger i startup-fasen är det viktigt att börja fundera över investeringar och tillväxt. Men som nystartat företag är det få som har det stora kontaktnät som ofta krävs. Genom Jinderman & Partners kan du direkt få hjälp med att investera dina pengar rätt, bland annat av experter med djup förståelse samt specifik spetskompetens som är anpassade inom just tillväxt för företag.
Svåra begrepp – Jinderman & Partners hjälper dig
Nystartade företag generellt och kanske särskilt techbolag, ställs mot en rad nya begrepp och ny terminologi som kan vara krånglig att förstå. När du an litar tjänster via Jinderman & Partners får du hjälp att förstå vad saker som:
- Avtalsrätt
- Emissionsinstitut
- Samtyckesförbehåll
- Ägarspridning
- Upphovsrätt
… Betyder och hur dessa saker kan vara värdefulla för just ert företag. För nya företag är det ofta viktigt och ibland rentav tvunget att hitta bra investerare. Men att hitta dessa är inte alltid det enklaste. Tack vare det enorma kontaktnätverk som Jinderman & Partners erbjuder kan du enkelt få hjälp att bli matchad mot rätt typ av investerare. På så vis får du även hjälp att förbättra företagets attraktivitet. Detta sker bland annat genom att analysera företagets styrkor och svagheter. Med andra ord, Jinderman & Partners har koll på vad investerare tycker är viktigast.
Finansiella verktyg – viktigt för nystartade bolag
För att ett företag ska kunna nå snabb framgång är det viktigt med finansiella verktyg. Genom att kontakta experter inom finans kan du få hjälp med grundliga analyser av marknaden och ert eget varumärke och på så vis få reda på hur mycket ni bör satsa, när ni bör satsa och på vad ni bör satsa.